دکتر منیژه حقیقی نسب عضو هیات علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه الزهرا به دعوت دانشکده اقتصاد و مدیریت بازرگانی دانشگاه چندی گر هند، سلسله کارگاههای آموزشی با موضوع: "روندهای نوظهور و تحول گرا در بازاریابی دیجیتال" و "روندهای نوظهور در تجارت الکترونیکی: کسب و کارهای بین بنگاهی" را با حضور و شرکت اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دپارتمانهای اقتصاد و مدیریت بازرگانی دانشکده اقتصاد و مدیریت بازرگانی دانشگاه چندی گر هند برگزار می نماید. این دوره آموزشی که در چهارچوب دوره های آموزشی بین المللی دانشگاه چندی گر با حضور بیش از 80 تن از اساتید برجسته بین المللی به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود، از روز سه شنبه 6 مهرماه 1400 (28 سپتامبر 2021) آغاز شده و به مدت یک هفته تا تاریخ دوشنبه 27 مهرماه (4 اکتبر) ادامه خواهد یافت. در این رویداد دکتر لیلا ثمنی عضو هیات علمی پژوهشکده زنان دانشگاه الزهرا و تعداد دیگری از اساتید ایرانی از سایر دانشگاههای کشور، از جمله دانشگاه صنعتی شریف، نیز دعوت به همکاری شده اند.