مرکز نوآوری و شکوفایی با همکاری مدیریت همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه الزهرا(س)، وبینار "دیجیتال مارکتینگ" را در 19 آذر ماه ۹۹ با حضور اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی برگزار کرد.
سخنران این کارگاه دکتر حامد فقیری، بنیان گذار و مدیرعامل شرکت Dorod Group Berhad (DGB) در مالزی، نکات قابل توجهی در زمینه ی بازاریابی در شبکه های اجتماعی مختلف و چالش های آن ارائه نمودند.
با توجه به شرایط فعلی ناشی از شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی کارگاه به صورت مجازی و در محیط ادوب کانکت برگزار شد.